今日係星期一.Day3.今日我朝頭早番學巴時候又開始肚痛!!~番到學校都仲係好痛!!~今日落大雨呀!!~本來今日足球比賽!!~但係今日因為落雨.所以取消左!!~要等到星期五先有得踢!!~今日係2點28分.我地學校全校起立.為四川既災民默哀!!~今次活動令我更珍惜所有野!!~今日放左學之後.因為離考試2個星期.所以F.1F.2要留係學校上自修班.我地4點2先放!!~番到屋企.休息左一陣就上MSN同紙皮傾計!!~但係我地傾得唔耐.因為我要番我舅父屋企啦!!~我好唔開心呀!!~冇得同紙皮繼續傾計.唔知幾時我地先可以傾得耐D呢?番舅父屋企果陣好大雨呀!!~我都濕哂!!~沖左涼之後.就溫書啦!!~因為聽日英文有小測!!~食完飯之後.突然好想搵紙皮.所以就同左佢傾左一陣!!~我個肚都唔知咩事.食完飯都仲好痛!!~之後用左好多方法.先冇咁痛咋!!~聽日就排球比賽啦!!~要加油呀!!~>.<~我轉左ICON呀!!~我聽紙皮講話尼張好D.所以我換左!!~
擁擠的人潮 沒有人知道
我偷偷想你 嘴角就會笑
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|