今日係星期三.Day6.今日一朝早有3堂英文呀!!~今朝番到學校既時候.未打鐘.所以我係操場射波.我射左3球.1球唔入.一球撞入.一球穿針.一朝早算係咁啦!!~今日係學校真係冇咩做.d時間好快過.小息同午息都係落左去打tabletennis.放左學之後就去左補習.因為星期五L.S1要小測.所以我地今日溫L.S1!!~都唔係好難溫!!~番到屋企食完野.沖完涼就同紙皮傾計啦!!~紙皮.我會為你祈禱嫁啦!!~你玩得開心D啦!!~>.<~聽日又要番學啦!!~大家加油!!~>.<~
如果你知道我的遺憾
千萬不要再不以為然
我的生活已經混亂
到處漂流確始終靠不了岸
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|