今日係星期四.Day1.今朝6點10起身.因為今日約左弟兄朝早親近主.去到既時候.我見到佢都係剛剛黎到!!~雖然我地只係唱左兩首詩歌同敬拜主.但係我覺得聖靈好充滿.個心好舒服!!~今日第一同第二堂係F.1科學常識問答比賽.因為今個星期係科學週!!~尼場比賽都好刺激.但係我地都係攞第三!!~係午息既時候.本來今日話排球比賽.食飯果陣先知道取消左!!~我都唔知果阿SIR做咩.已經係第二次取消啦!!~星期二又係咁.今日又係咁!!~所以我地就去左打波!!~打得都唔錯!!~放左學之後就去打左一陣乒乓波.然後先番教會.因為咁早番到教會D人仲未到!!~聚會之後係教會做埋D功課先走.番到屋企沖完涼就同紙皮傾左一陣!!~今日傾得唔係好耐咋.因為我要出去食飯!!~紙皮.唔好意思呀!!~今晚出去食飯係因為我表姐生日!!~食左好多野呀!!~番埋聽日就有我放假啦!!~好開心呀!!~>.<~
誰會為愛人不惜一切 而我或太傻 愛你願放棄一切
朋友亦叫我控制 說放膽愛別失勢 我不想給歪理來蒙蔽
容我愛你深不見低YAYA
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|