今日係星期四.Day5.今日本來係有體育堂嫁.但係今日係6至8堂有一個活動.又冇左兩堂體育堂啦!!~唉~好唔開心呀!!~今日又有落好大雨呀!!~愈落愈大!!~係午息既時候.我地1A要去圖書館進行午間活動!!~之後仲有時間.有圖書館攞左D關於籃球既書黎睇!!~入面教左好多招式!!~之後.就去左果個活動.係關於講一D平等既野.仲比我要試下做殘障人士既機會.又坐輪椅.係好噪既環境之下聽一D野.然後回答問題.都幾好玩嫁!!~放左學之後.我就去左打籃球.打3場.WIN3場!!~好開心呀!!~之後就番左教會.7點先番屋企.今日都幾開心呀!!~聽日就要考唱歌啦!!~要加油呀!!~>.<~
I Miss You感動你 這份愛 太神奇
真心來融化你 誰要勉強假裝愛理不理
我只想保護你 發誓要 你歡喜
不必刻意 無需構思
坦率對著你說一句 I Miss You
Baby I Miss You
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|