今日係星期日.琴晚訓訓下.4點起左身.都唔知點解尼排訓訓下會起左身!!~今朝9點7起身.之後就番教會默餅聚會.之後又會一個聚會.1點半完左聚會之後.就去左試新野食!!~`之後就番教會清潔!!~`整左好多野.之後我地大衛相聚.我地d哥哥姐姐要傾番去camp既事!!~`我同我阿哥要打營策!!~`4點完左之後.我地就立刻去籃球場!!~`我地一開始就打全場!!~`我都入左唔少波!!~`今日都打得唔錯呀!!~`7點2番到屋企!!~`之後我表哥緊電腦.我想同紙皮傾計都唔得啦!!~紙皮`真係唔好意思呀!!!~聽朝有boston對湖人睇呀!!~`好緊張呀!!~因為第一場boston係主場嬴左.今場又係boston主場到打!!~唔知湖人會唔會嬴呢?要為湖人打氣!!~>.<~
黑色的瞳孔帶著閃亮
空氣中飄著妳無敵迷人髮香
每一個小動作都吸引我
就算洗腦 也無法 將妳忘掉
我學會什麼叫二話不說
妳開口我就沒辦法Say No
這感覺找不到適合形容
費洛蒙 向我進攻 就被妳掌控
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|