今日係星期一.今日唔洗番學!!~`琴晚訓覺之前有公仔面食呀!!~好開心呀.琴晚1點先訓.今朝9點比我阿哥噪醒左.因為佢開電視睇boston對湖人.本身我都想睇嫁.但係太攰啦!!~`所以我要訓多一陣!!~`訓到10點5就起左身啦!!~之後睇第三節.boston嬴湖人二十幾二分.諗住湖人冇得追嫁啦!!~點知打到第四節最後一分鐘.boston只係嬴湖人4分咋!!~`我諗住湖人都有可能嬴嫁啦!!~`點知最後都係boston嬴4分!!~`唔緊要啦.下兩場都係湖人主場打呀!!~`湖人嬴既機會會好大!!~`之後我就同我d屋企人去飲茶.之後就番左屋企溫書!!~`之後就出左去打波啦!!~`今日都幾準呀!!~`之後就番黎食野啦!!~`聽日就要番學啦!!~`加油呀!!~`>.<~
將妳縫上鈕釦扣住我
愛到不讓妳有任何機會掙脫
在一起的時間絕不錯過
車子後座 我只會 為妳保留
就是想要把妳佔為己有
不要妳出現在別人眼中
緊緊抱住妳哪怕會痛
捨不得 眨眼怕少看妳一秒鐘
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|