今日係星期四.今日考中文呀!!!~`但係我冇溫過書呀!!~`番到學校就立刻溫中文啦!!~`一考既時候好緊張!!~` 所以我考試前祈禱!!~~`都唔係好難姐!!~`真係感謝主呀!!~`9點45就放學啦!!~`之後番到東頭村.用左一陣電腦聽歌.就番左教會親近主啦!!~`1點到就去食飯.之後就係教會玩左一陣橋牌.之後就番補習啦!!~`今日溫數學呀!!~~`做左兩份卷.有一份做啱哂.有一份做錯左一題呀!!~`番到屋企6點30.之後食完野.沖完涼之後就同紙皮傾計啦!!~`紙皮~`我地聽日一齊加油考數學吧!!~`>.<~`
回頭數一遍 走過的路 總共多少公里
你在我左邊 隔著幾米距離 猜你呼吸的頻率 聽你心跳的共鳴
每個數字記在心裡 加減乘除變成了回憶
每一場淋過的雨 每一場看過的晨曦 讓我牽著你的手慢慢收集
明天離幸福還有幾步 這一刻我們都心裡有數
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|