今日係星期一.咁日因為去完camp好攰.所以早左訓.今朝112點起身.之後就同屋企人飲茶.又係食果d野.好悶呀!!~之後番左屋企.今日未邊到去呀!!~係屋企安裝勁舞.一路睇番星期六做既"法證先鋒"大結局.都既好睇呀!!~之後又睇多啦A夢!!~都既好睇呀!!~勁舞真係安裝左好耐呀!!~我沖完涼之後.終於得左啦!!~玩得啦!!~好開心呀!!~我立刻ON MSN同紙皮講.之後就同紙皮玩啦!!~今日我地終於完成左我地既承諾啦!!~好開心呀!!~>.<~~紙皮真係好勁呀!!~我都要練下至得!!~今晚番到自己屋企有糖水芒果西米露食呀!!~好好食呀!!~聽日係公眾假期.紙皮~我祝你聽日會玩得開心D啦!!~>.<~
想安放心頭 很想收進雙眸
一生一世不走 完美到不會開口
捨不得你溫柔 我會虔誠自首
看到這幅好畫必需要擁有 初戀決不鬆手
|