今日係星期四.咁晚1點8先訓.今朝12點半先起身呀!!~`之後就同我屋企人去飲茶.依家日日都飲.好悶呀!!~~`之後落左教會同一個哥哥釘番營冊.要釘52本呀!!~`今年去既人數比上年多左好多呀!!~`之後我地係到玩左一陣.之後我地小組就開始啦!!~`今日講番我地唔好睇少自己.我地其實好有用嫁!!~`因為聖經講到主唔係睇人既外表用人.面係睇人既內心用人(撒母耳記上第十六章第七節)!!~`聚會之後我地落左M記買薯條食!!~`之後番教會一路玩.一路食!!~`7點就走啦!!~`番到屋企沖完源就立刻ON MSN啦!!~~同紙皮傾計真係好開心呀!!~`>.<~`

(十字架呀!!似唔似呀?) (心心呀!!∼似唔似呀?)
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|