今日係星期日.琴日10點起左身!!~`之後番左教會!!~`今日既默餅聚會令我更加深入咁認識主!!!~`我個心靈充滿著主既愛!!~`好開心呀!!~`之後就去左第二個聚會!!~`講番創世記神創造左天地!!~`之後我地就食飯!!~`之後玩左一障.就溫書啦!!~`雖然聽日只係考電腦同倫理.但係我地都要溫!!~`我地溫左一陣之後.就去左相聚!!~`我地首先講番下個星期去CAMP既野.之後講番7月份星期六既安排.傾到5點先走得呀!!~`之後我地就去左打波!!~`今日D射波又準番呀!!~`但係我打得唔好!!~`好似好攰.唔想走!!~`成日都比人過!!~`唉~`算吧!!~~`紙皮~`我地一齊努力練籃球吧!!~`加油!!~`我地聽日都一齊加油考試吧!!~`加油呀!!~`>.<~~`
感到你的呼吸在我耳邊
像微風神奇
溫柔的安撫 我的不安定
所以我要每天研究 你的笑容
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|