今日係星期二.今朝我食杯面呀!!~`番學校既時候落超大雨呀!!~~`今日係落得最大呀!!~`番到學校既時候濕哂!!~~`今日考英文先!!~`都唔係好難.但係考既時候個肚有D痛呀!!~`唉~都唔知個肚有冇事呀!!~`好多謝紙皮同阿LinG既關心呀!!~`之後考L.S2.都考得唔錯呀!!~`之後番到屋企睇番琴晚錄既NBA精華!!~`聽日又打啦!!~~`唔知湖人係BOSTON主場會唔會嬴呢?好緊張呀!!~`之後去左飲茶.2點3就去左補習呀!!~`聽日考L.S1.好多野要背呀!!~`背左好野都唔入腦.秦呀.漢呀!!~`好難背呀!!~`聽日考4課.我依家只係溫左1課半咋!!~`睇黎今晚都唔洗訓啦!!~`唉~6點先放補習呀!!~`點都好啦!!~聽日要加油呀!!~`>.<~`
要漫步多少旅途 我們都心裡有數
比誰都清楚一定走到幸福
離永遠還有幾步 我們在心裡面倒數
因為你 眼中藏著未來的地圖
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|