今日係星期六.今朝8點7起身!!~`之後開部電視睇下有冇紅色暴雨.因為可以唔洗番補習呀!!~`點知黃色暴雨都知呀!!~`算啦!!~`都要嫁啦!!~`番到去補習社10點鐘!!~`然後開始補I.S.補到12點15就走得啦!!~`之後就同周老師去食飯.之後就番教會啦!!~`之後我既師妹比左張紀念冊我寫.之後我地開始聚會啦!!~`今日我地同D剛剛主了主或未信主既小朋友傾計.之後我地就番左何小打波!!~`然後再去第二度打波!!~`今日打得好好呀!!~`好開心呀!!~`番到屋企都7點7啦!!~`沖完涼就立刻上MSN.點知紙皮冇上線呀!!~`好想同佢傾計呀!!~`但係又冇得同佢傾!!~`好唔開心呀!!~`聽朝可以番教會呀!!~`>.<~~`
我知道 我們嗅覺已失靈 從今後 只聞見愛的濃郁
若未來 我不在你的旅行 一路上 也會有我的叮嚀
我小心翼翼 等待著你
等你的心 散發出甜言蜜語
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|