今日係星期二.Day6.今朝我6點9起身.之後就番學啦!!~`有三日都冇見過d同學啦!!~`今日ERS堂睇獅子.女巫.魔衣廚. 好好睇呀!!~`但係睇得好少咋!!~`之後今日派左英文默書.我應該攞100分嫁.但係老師寫我有一個錯.但係我果個冇錯嫁!!~` 我聽日要向老師追究!!~`之後今日上L.S2同我地溫番書!!~`今日L.S堂又教左好多野呀!!~`令到我係補習社背到死死下 !!~`今日音樂堂.,到我唱歌啦!!~`但係冇上次唱得咁好!!~`仲差左呀!!~`算啦!!~`唯有要係將來唱好D啦!!~` 放左學果陣.果天又有陽光.又落雨喎~`好耐都冇見過尼種天氣啦!!~`之後就去左同屋企人飲茶.3點番左補習!!~ `真係背到我地死死下呀!!~`唉~依家愈黎愈接近大考啦!!~`愈黎愈辛苦啦!!~`但係都要讀嫁!!~`唯有依靠主啦!!~`
承受所有的雨滴 像大海無邊又無際
包容妳是我溫暖的使命
把讓妳傷心的人都忘記 我會治好妳的心
天使不是誰都愛得起
我終於明白雙手存在的意義
為了捍衛心愛的妳
我終於明白雙手存在的意義
為了緊緊擁抱妳
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|