琴晚係東頭村到訓.今晚同聽晚都會!!~琴晚訓得唔係好好呀!!~起左身4次呀!!~今日8點幾又比人噪醒左!!~唉~但係都唔係好攰姐!!~11點幾開msn.諗住睇下紙皮有冇上線.點知佢真係有呀!!~同佢傾左一陣就要走啦!!~因為我要同我d屋企人飲茶呀!!~1點30就去左圖書館借書!!~因為中文要做讀書報告!!~係圖書館入面.有個唔識既人打比我.之後佢講左一句就收左線啦!!~玩我電話!!~之後就番左教會啦!!~首先我地就親近主先.然後再溫書!!~之後再玩橋牌啦!!~今次再橋牌有d唔同.我地開左兩台.玩8個最回.最高個4個就入決賽.面輸左果4個又要比賽!!~決賽今日仲未玩.因為唔夠時間!!~之後就係教會玩tabletennis!!~玩左一陣就番左屋企啦!!!~番到屋企之後落好大雨呀!!~真係感謝主等我番到屋企先落大雨呀!!~聽日番教會呀!!~希望聽日唔會落雨啦!!~>.<~
不用等你開口先說我愛你
在那之前想對你說我願意
你不必問 你也不必等
這一刻 就值得愛到永恆
我該如何讓你明白我愛你
在那之後 你點頭說我願意
想照顧你 想守護你
這一刻 只想把你抱緊
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|