今日係星期五.Day5.今日一番學既時候又落大雨呀!!~今日係倫宗堂既時候.我地測驗呀!!~好彩我有溫書姐.唔係就唔識嫁啦!!~今日中文堂既時間.又測驗呀!!~但係我冇溫書呀!!~好彩我都識d啦!!~係體育堂既時候.仲落好大雨呀!!~所以今日我地做一d量身高等等既野.好無聊呀!!~唉~我寜願唔上尼兩堂呀!!~放左學之後.仲落好大雨呀!!~之後就同屋企人到茶樓食野.之後就番左屋企換衫.出左街呀!!~同我阿哥買外套背心.買完之後就番屋企.濕哂呀!!~聽日就星期六啦!!~希望聽日唔會落雨啦!!~
BABY 當雪花冷藏了陽光
當彩虹開始結霜
你要勇敢 因為你還有我
當天堂都已被瑣上
當空氣壓痛肩膀
先不要慌 至少你還有我
|