今日係星期五.今日係冬令既最後一日啦!!~下星期一就係夏令啦!!~放一點4呀!!~好開心呀!!~今日又落大雨啦!!~超大呀!!~今日一開始就有三堂英文堂啦!!~但係好彩都唔係好攰姐!!~今日以前教我地英文果個老師番左黎啦!!~依家果個代課老師教埋我地今日就要走啦!!~我覺得佢教得好好.起碼我上佢既英文堂都唔好想訓教!!~今日音樂堂.終於考試啦!!~但係我未考.因為由41號開始考.我10號.有排先到我考啦!!~今日放左學之後.我番左自己屋企.一番到去.有電話.我爸爸話叫我去荷里闊.原來係去買部新既電腦.因為東頭村果部冇得整.部新機靚好多!!~但係有D唔識用.因為尼部有D唔同.但係都好開心呀!!~紙皮.你要快D整番好部電腦呀!!~我會等你呀!!~>.<~
或許戀愛都只有煙火那刻的璀燦
如此簡單快樂不多於一晚
內心總有限束縛怎可不驚嘆
然後發現情或許轉淡
|