今日係星期一.Day2.琴晚因為太熱.所以開左冷氣.好開心呀!!~佐係係我訓既時候.我係到諗好多野.令到我訓唔著.今朝又好早起身喎~所以好攰呀!!~今朝番到學校又有幾球波射下.都唔錯呀!!~今朝一開始就上三堂中文堂呀!!~本身係上數學先既.但係Miss同阿Sir換左.所以就要上三堂中文啦!!~我對眼唔知點解睜唔開.今日係最攰既一日.今日又落好大雨呀!!~放左學之後又要去補習.補補下因為好大雨.我阿媽就黎左攞把傘比我地.我地今日又補到6點9呀!!~但係到我地番屋企既時間又冇雨落喎~真係要感謝主呀!!~比我地一個好既天氣番屋企!!~紙皮.你冇事就好啦!!~^^聽日又要番學啦!!~加油啦!!~
我的愛只能夠 讓你一個 人獨自擁有
我的靈和魂魄 不停守候 在你心門口
我的傷和眼淚 化為烏有 為你而流
藏在無邊無際 小小宇宙 愛你的我
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|