今日係星期三.Day4.係最多書既一日呀!!~有d辛苦!!~今日番到學校個天陰陰地.好似想落雨.但此終都冇落到!!~到左10點幾既時候.我地測緊時事題既時間.突然個天閃一閃.發生一聲既響既聲.我都未聽過咁響既聲音嫁!!~今日測時事題都算識嫁啦!!~今日派番琴日既英文默書.結果100分!!~都唔錯呀!!~>.<~今日係音樂堂.話下堂會考試.都係考唱歌.每個同學都要唱"真的愛你"今日比d自願出黎唱既同學練習.要用咪唱嫁!!~有一個fd叫我同佢一齊出去唱.但係最後都只得我唱!!~我唱完之後.阿sir話我唱得好好.只係一開始慢左入!!~星期五之前.我一定會練好佢!!~紙皮聽日要考唱歌呀!!~你要加油呀!!~>.<~
最愛還是你 就是我的決定
像宇宙相對的星 互相吸引 慢慢就會靠近
還是要愛你 時間會證明
我愛你的勇氣
牽著你的手 才知道是永久
|