今日係星期一.今日唔洗番學呀!!~好開心呀!!~今朝10點30就起身.一開部電腦.就上msn.睇下有邊個上線.點知紙皮上左線.咁我就同佢傾左一陣.之後就出去飲茶!!~飲完之後番左屋企.等到2點就去左我個fd屋企.3點幾先去旺角!!~去同fd買電話先.佢揀左都好耐.揀完之後我地就去左chic之堡行.我地次次都去果度行嫁!!~行左一陣.我都仲未搵到我鍾意既外套背心.跟住我祈禱.最後比我搵弱件我鍾意既外套背心啦!!~130蚊!!~有d貴呀!!~但係都感謝主!!~之後就番左fd屋企一路食薯條.一路睇柯南.7點2番到屋企.之後就做功課.今日都過得好開心呀!!~>.<~
思念是一種很玄的東西,如影隨形
無聲又無息出沒在心底,轉眼.....吞沒我在寂寞裡
我無力抗拒,特別是夜裡......哦~~想你到無法呼吸
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|