今日係星期六.琴晚聽紙皮話早d訓!!~今朝7點4醒左.8點6番到何小教波!!~教到12點.之後就同阿sir比賽!!~打到12點30就番左屋企沖涼.之後就去左食飯.然後番教會.今日教會好多哥哥姐姐都冇番.聚會之後就去左何小打波!!~之後就同d姊妹去食野.之後再去打波!!~打到7點就番左屋企.沖完涼.我乎就去左九龍城食pizza.食左好多野呀!!~之後再去食糖水.好開心呀!!~番到屋企都10點30啦!!~聽日番教會呀!!~好開心呀!!~>.<~
感謝妳 人海中來相遇
當妳喚我姓名
我才聽見我和世界有了聯繫
愛妳 讓我找到定義
和妳擁有屬於
就不再怕時間在逝去
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|