今日係星期六.今朝我6點8起身.因為我要去賣旗呀!!~我一開始賣既時候我好緊張.始終都係我第一次賣.賣賣下之後又覺得好好玩喎~賣到11點到.我賣左180張呀!!~之後我番左學校做一張工作紙先走得.做完之後就番左屋企沖涼!!~食完野之後就番左教會.之後就番左何小打波.然後就再去同d弟兄打波!!~今日打得唔係太好呀!!~番到屋企7點30.同唔到紙皮傾計啦!!~食完飯之後表哥就同我地拉髮.拉左2個鐘.拉完之後直左好多呀!!~好開心呀!!~>.<~紙皮.你聽日玩得開心d呀!!~>.<~

妳知不知道你總有一種很可愛的獨特
讓我充滿勇氣抵抗冬天的寒冷
怎樣做才會完美 像個男人
喝一杯苦茶溫暖 你的體溫
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|