今日係星期四.今日有得放假呀!!~好開心呀!!~今朝7點10起身.食完早餐之後.之後班弟兄打波!!~今日我好勁呀!!~準成率有85%!!~好開心呀!!~之後就番左教會聚會!!~我覺得主既同在同祝福大左!!~我好想更深認識主呀!!~之後就番左屋企沖涼!!~然後就同FD去旺角買衫.我冇買到係因為我覺得有D貴.唔捨得買!!~之後就同佢打左陣波!!~番到屋企沖完涼之後.就同紙皮傾計!!~紙皮今日拉髮呀!!~我都好想拉呀!!~>.<~

酸酸的味道 就是幸福的預告
我喜歡你 想大聲的炫耀
甜甜的味道 就像漂浮的氣泡
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|