今日係星期一.Day2.今日一番到去學校收完功課之後就發生左一件事!!~係我1A班房個老師檯面上有一件衫!~老師問我地係邊個既.但係冇人認.既然唔係我地果班.老師又問.咁係邊個將尼件衫拿番黎?但係又冇人認.我都唔知係邊個!!!~都唔係要罵果個人.但係都係冇人認.最後我地1A班放左學之後要留堂!!~我聽到之後好唔開心.好無奈!!~因為我放左學之後要去補習!!~我唔想補習又要遲放.令到我同唔到紙皮傾好耐!!~放左學之後.我地去左美術室留堂!!~老師比左我地上一次全班作既文既錯別字我地改.一共有100幾個.每個要改5次!!~我寫完之後隻手係到震!!~之後等多一陣就放我地走啦!!~之後4點8先番到補習!!~好彩今日補習只係同我溫英文默書姐!!~之後6點4就番左屋企.食完野.沖完涼之後就同紙皮傾計!!~紙皮.你要快D好番呀!!~聽日去放左學去身體檢查呀!!~好緊張呀!!~>.<~

如何證明我深情的吻
才能呵護你脆弱的靈魂
我願用生命阻擋任何能傷害你的人
就算被冷落 就算犯錯 我都不走
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|