今日係星期六.7點30起左身.睇下有冇得打波.原來掛緊3號風球.所以冇得打.繼續訓!!~訓到10點30就起左第.聽左一陣歌.聽到12點幾就去左食野.出面好大雨.令到我全身濕哂.之後就番左教會.今日少年團既聚會取消!!~所以今日好少人番左教會!!~我地係教會玩左一陣就去左親近主.之後就玩到6點30就番左屋企.係番屋企既時候.超大雨!!~我個袋同全身都濕哂!!~之後就玩MSN.好開心呀!!~希望聽日唔會落雨啦!!~>.<~

紅著眼妳輕輕碰我的手
對不起 妳喃喃地說
我的難過不只妳又傷了我
還有妳變得這樣擅長認錯
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|