今日係測驗既第一日!!~今日係考I.S!!~今日可以遲D番學校!!~所以8點起身!!~之後番到學校溫左陣書!!~就上去開始測驗啦!!~我首先考實驗試先!!~考得好好呀!!~^^之後就考筆試.一D都唔難!!~今次既I.S好容易.好開心呀!!~之後我番左補習.由2點補到5點.補到死死下!!~好累.我番到屋企我阿媽話要我溫書!!~我就冇埋佢!!~唉~聽日又要補習啦!!~雖然唔洗番學!!~大家都要加油呀!!~

感謝你 人海中來相遇
當你喚我姓名
我才聽見我和世界有了聯繫
愛你 讓我找到定義
和你擁有屬於
就不再怕時間在逝去
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|