今日係星期五.好耶.今日係清明節.又有得放假啦!!~好開心呀!!~今朝11點起身!!~然後就同一個弟兄又另一個弟兄屋企玩.去到既時候.已經有好多弟兄到左啦!!~我地係佢果地食左野之後.就做左一陣功課之後.就玩wii啦!!~超好玩呀!!~係到玩陸運會.一到玩.一到笑!!~玩到手都痛埋!!~之後又睇左一陣NBA比賽!!~睇到我最鍾意既火箭!!~又見到我最鍾意既MCGRAD!!~之後玩到6點幾.我地就走啦!!~聽日8點9我要番何小教打波!!~之後就番教會啦!!~希望聽日唔會落雨啦!!~希望聽日會快D黎啦!!~>.<

我們分開 怎麼始終行不開 想捉緊當日精彩
或是害怕完全淡出你那份愛 離場後跑回來 ★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|