今日係星期日.今朝我11點起身!!~然後就番左教會!!~番教會今日係講關於聖經既野!!~之後我地就去左茶樓食野!!~之後就番左教會同d姊妹玩左一陣橋牌!!~之後就番左屋企溫書啦!!~唉~玩既時間真係過得好快.話咁快又要溫書.下個禮拜先見到d弟兄姊妹啦!!~今日係溫英文!!~之後就食飯.食完之後睇獎門人.既好笑呀!!~聽日就要番學啦!!~大家要努力呀!!~>.<~

(sa lang hae) and I love you
我每天都要愛上你 (都要愛上你)
少一天 (少一天])就會遺憾 (woo hoo)
陪著你的光陰 怎樣都不算 蹉跎
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|