今日係星期四.係Day2.今日又派卷啦!!~今日派左數1卷同I.S.數一卷總分54.我拿51.而I.S總分100.我拿80!!~D成績OK啦!!~放左學之後就去左卜場.之後就番左教會.玩左一陣橋牌先睇聖經.唱詩歌!!~之後就番左屋企啦!!~今日我見到話有一號風球!!~D天氣唔係好好!!~希望主會使星期六會晴天啦!!~>.<~
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖