今日係Day4星期一.係最多書既Day!!~今日數.英.音.都係由代課老師上!!~因為d老師有d事所以唔教我地一段時間!!~今日派左兩科卷.第一科係美.而第兩科係L.S1.英文全班昱高拿83.我拿75.算好好!!~而L.S1全班最高拿85.我拿83.好好呀!!~好開心呀!!~^^今日仲測L.S2.好簡單!!~我好有信心今次既成績會好過上次!!~>.<~
我流浪在孤單的邊緣 懷念揮霍著笑聲的耀眼藍天 聽著那熟悉的音樂 只剩下琴弦 希望讓時間回到誤解那天
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖