今日係星期二.Day2.今日無啦啦要落去操場早會.平時只係一.三五先落去.但係今日又要落去!!~但係今日只係讀左一篇天主經卜3番上課室.到唔知咩事!!~今日係中文堂.派番我地篇作文.又係將所有同學既錯字抄五次.一共有72個.真係抄到我都死死下!!~英文堂.默書呀!!~好彩我識姐!!~好開心呀!!~今日放左學之後就買飯盒番補習社食!!~2點先番到補習社!!~今個星期阿sir唔係到.所以由一個新既miss黎同我地補!!~我地今日只係默英放verb.默左3次.我攞295分.算好好啦!!~之後番左屋企!!~我沖涼既時候無啦啦響左一下好大聲既雷聲!!~之後就落大雨啦!!~唔知點解尼排都落好大雨呀!!~>.<~
等你 回我身邊繼續回味
眼裡每種溫馨好滋味 未來只看著你
微笑中班點會皺起 得我始終望穿你
仍然想講 最後一句
我的雙眼裡 尋找到美麗之最
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|