今日係星期五.Day3.今日有早上親近主既時間呀!!~`享受主果種感覺好舒服呀!!~`番到學校8點9啦!!~`今日係最後一日上課啦!!~`有好多老師我都唔捨得佢呀!!~`好想比佢繼續教呀!!~`但係可能冇機會啦!!~`今日比身一點4就放學嫁啦!!~`但係我個英文老師話我地1A班要補課呀!!~`由2點30補到4點30.比我地1個鐘去食飯!!~`我同D FD去左荷里閭到食M記!!~`之後就行左一陣街.就番去補課啦!!~`補到4點8先走得呀!!~`之後就番補習!!~`番到補習社.我地溫I.S!!~`因為星期一考呀!!~`溫到6點8.仲未溫完!!~`阿SIR話聽日番黎補呀!!~`我一聽到就超唔開心呀!!~`唉~好辛苦呀!!~`但係為左考試.都要溫嫁啦!!~`之反番到屋企立刻沖涼.之後就開MSN同紙皮傾計啦!!~`同紙皮傾計真係好開心呀!!~`佢好了解我呀!!~`聽日10點番補習呀!!~`加油!!~`>.<~`
BABY 當雪花冷藏了陽光
當彩虹開始結霜
你要勇敢 因為你還有我
當天堂都已被瑣上
當空氣壓痛肩膀
先不要慌 至少你還有我
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|