今日係星期一.今日我7點起身.之後就番學啦!!~`今日考電腦同倫理.電腦都唔係好難考.我識好多呀!!~`好開心呀!!~`之後考倫理.都唔係好難姐!!~`應該尼兩科都可以揾好高分嫁!!~`10點3就放啦!!~之後要係學校等等1個鐘呀!!~`因為要考英文口試呀!!~`考之前5分鐘.我個肚突然好痛.之後就入去考啦!!~~`我覺得我今次考得唔係太好!!~`算吧!!~`之後去左卜場!!~`卜左好耐呀!!~`卜左9個字呀!!~`番到屋企都11點半.10點半放.成11點半先番屋企!!~`之後去左飲茶.然後買左M記薯條番屋企一路睇電視.一路食.我阿哥就打電腦.之後我地睇多啦A夢.好好笑呀!!~之後沖完涼.就等左一陣就ON MSN啦!!~`同紙皮傾計真係好開心呀!!~`紙皮~`我地聽日考完之後就唔洗再考啦!!~`我地聽日要加油考埋佢呀!!~`>.<~`
愛情是場最美最遠的旅行
沿途雨季泥濘
偶爾阻礙我們的前進
感到你的體溫在我懷裡
像陽光和熙
巧妙的融化 我的不安定
不可思議 證明我愛你的理由
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|