今日係星期三.今日8號風球呀!!~`之後又改做3號!!~`咁晚2點先訓.今朝12點3先起身!!~`之後就同我屋企人去飲茶!!~`之後本來同我個BESY FD去行街.無啦啦佢又話唔得閒!!~`番到屋企又冇野做喎~`係到睇番NBA D精華.之後打左一陣PSP.超無聊呀!!~`睇住果天係咁落雨.落果不停.唔知星期六有冇得去CAMP呢?唯有祈禱.希望主比尼幾日落哂D雨佢!!~`星期六日就唔好落啦!!~`希望係真嫁啦!!~`我真係好想去CAMP呀!!~~`>.<~~`聽日就有得番教會啦!!~`好期待聽日呀!!~`因為唔洗再係屋企無聊呀!!~`>.<~`
愛已變了這世界襯衣
哪裡有愛哪裡會有繽紛盛事 沒有你仍不知
愛已變了這世界襯衣
哪裡有你哪裡會有玩意 地點不須介意
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|