今日係星期五.琴晚1點8先訓.今朝11點起身.之後我就開左電腦ON MSN.一開就見到紙皮啦!!~`同佢傾左一陣之後就同佢玩勁舞啦!!~`好開心呀!!~`之後就同D屋企人去飲茶.之後就同我個BEST FD去街.去左旺角同佢買外套背心!!~`之後就同佢去打波!!~`打左一陣!!~`6點就番到屋企.沖完涼之後就同紙皮傾多一陣傾啦!!~`之後就去麻麻既生日會啦!!~`係茶樓到搞!!~`見到好耐冇見既表哥家姐!!~`同佢地傾下計.食下野.都既開心呀!!~`但係D食物就唔係好OK啦!!~`番到屋企都11點半啦!!~`好攰呀!!~`聽朝仲要早起身呀!!~`聽日就去CAMP啦!!~`好興奮呀!!~`希望聽日會唔好落雨啦!!~`>.<~`紙皮~`希望你番大陸玩得開心D啦!!~`>.<~~`
天天都需要你愛
我的心思由你猜
i love you
我就是要你讓我每天都精彩
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|