今日你星期二.今朝8點起身.因為今日要番學呀!!~`我一出門口就落超大雨呀!!!~`但係我都要行番去學校.行左一陣.條褲腳濕哂!!~`番到學校果陣超濕呀!!~`今日係結業禮!!~`無啦啦我有獎攞!!~`原來係"每日一篇"既優異獎.仲有兩張書卷送!!~~`每張$10!!~本身我地11點就放得啦!!~`但係我地F.1又要留係禮堂!!~`成12點先放得!!~`唉~本身可以番屋企到紙皮玩勁舞!!~`但係依家就唔得啦!!~`唉~`好唔開心呀!!~` 番到屋企12點半!!~`之後就同屋企人去飲茶.我地見到一個弟兄呀!!~`番到屋企之後換衫.去左打波!!~`打波之前祈禱.求主唔好落雨.結果真係冇落呀!!~`真係好感謝主呀!!~`今日打波打得唔錯呀!!~`準成度50%呀!!~`好開心呀!!~`聽日可能去買鞋呀!!~`唔知買唔買到呢?紙皮聽日要番學呀!!~`>.<~`
Darling I want you 你竟不知
默默向風呆企 去等心中戲子
曾無限次 欲話我知 卻也停止
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|