今日係星期四.我今日要番學呀!!~今日係派成績表既大日子.我琴晚個心都有D驚.所以唔係好訓得著.之後祈左禱就訓著左啦!!~今朝8點1起身.之後就番學校啦!!~番學校既時候又落雨啦!!~但係唔係好大!!~番到學校之後.番左班房.早會之後.就派左好多野.暑假作業呀.通告呀等等.最後就派成績表啦!!~我見到自己張成績表.我超開心呀!!~因為我全班第三.全級第四呀!!~好開心呀!!~我都係第一次考入頭五名咋!!~真係感謝主呀!!~放左學之後就番左屋企.10點9番到屋企.立刻換衫番教會啦!!~番到教會大約11點1到.之後就食少少野就親近主啦!!~之後大約1點完左.去左食午飯.之後小組就開始啦!!~大約4點到完左.今日我覺得我同主既距離又近左啦!!~好開心呀!!~之後係教會玩左一陣.就番左屋企啦!!~6點5番到屋企.之後就同紙皮玩勁舞啦!!~好開心呀!!~之後就去沖涼!!~聽日就番學校註冊啦!!~放10點呀!!~>.<~
街邊太多人與車 繁華鬧市人醉夜
害怕下班等很久的車 排隊兼帶雨遮
一經信和暴雨瀉 沿著長龍又不想貼近些
擦過的肩 發現看見那熟悉嘴臉
沉默對望在這幾秒 亦有簡單問好不過少
然後再次說告別 像重遇那天
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|