今日係星期五。琴晚1點半先訓.今朝11點3先起身!!~`之後開左部電腦玩左一陣。之後就去左同屋企人飲茶啦!!∼‵之後番左教會同D哥哥玩橋牌。玩大富翁。好好笑呀!!∼同佢地玩真係好開心呀!!∼好過同屋企人一齊!!∼玩到5點幾。就番左小學啦!!∼‵見番D好耐冇見既同學!!∼‵6點半就去左剪頭髮啦!!∼∼‵唉∼點解要剪呀!!∼∼‵好唔開心呀!!∼佢一同我剪。就剪到好短。我都從未剪過咁短嫁!!∼係鏡入面見到自己個頭。真係好想喊!!∼‵番到屋企。沖涼既時候。喊左出黎!!∼‵我真係好唔開心呀!!∼‵我沖完涼一開門口。我阿媽就問我"你做咩好似好冇心情既"我就話"你問下你自己囉!!∼∼"果陣我真係好唔開心!!∼依家都係。唉∼我都唔知幾時先會長番!!∼唉∼點算好呀!!>。<∼‵
我愛你卻極頑固
我也有我法寶
我永遠對你好
可不可演你丈夫
不怕你厭惡
不會令你一刻吃苦
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|