今日係星期日.我去完camp番黎啦!!~尼兩日玩得都幾開心呀!!~講番琴日.10點半番到教會.之後就親近主!!~之後一齊食飯.食完飯就出發啦!!~首先搭E23巴士到東涌先.去到都要成一個鐘頭有多呀!!~之後再轉大嶼山巴士去水口村啦!!~又要上山落山.搞到我有D暈.好彩我有MP3咋!!~入到去就講解下D營規先.之後就去玩啦!!~我地首先去左泥灘玩水戰先!!~但係去到既時候.超大雨呀!!~D風又大.雨又大.整到人好痛.好彩我有著雨衣姐!!~都冇咩事!!~之後番到去我霸到第一個沖涼.之後我地就係到等食飯!!~食完飯之後玩集體遊戲.好開心呀!!~之後我地去左第二個營地到訓.因為人數太多.果間唔夠咁多人訓.所以我地要租多一間住.我地去既時候.突然有兩隻牛係條路上面訓係到喎~我地都唔知點行!!~好彩都有得行.行到去之後因為我第一次去.所以唔知邊間係.同我地一齊去果度既哥哥都係去過一次.佢又唔記得左係邊間!!~之後揾揾下就揾到啦!!~入到去超細呀!!~係-2級酒店!!~之後我地玩到2點先訓!!~星期日朝早7點3起身啦!!~之後就親近主啦!!~之後就番去本身果間食早餐.之後我地規定分組親近主!!~我發覺去完尼次CAMP之後.我覺得我同主既關係近左!!~我真係好開心呀!!~12點就走啦!!~好期待下一年去既時候呀!!~之後搭番大嶼山巴士落番東涌.之後搭地鐵番新蒲崗!!~食完野之後.我地又去左打波呀!!~雖然去CAMP都好攰.但係一聽到打波就興奮啦!!~打到6點幾就走啦!!~番到屋企沖完涼就開MSN啦!!~琴日冇得同紙皮傾計.今日同番佢傾計.好開心呀!!~紙皮.你隻腳仲有冇事呀?>.<!!~
賺到的只是你
能被你溫柔無微的照顧
被你那麼在乎
平日有你縱壞已忘記辛苦
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|