今日係星期三.係第三日考試.今日考中作同L.S1.一番到學校就溫L.S1.因為真係好多野溫呀!!~`一開始就考中作.都唔係好難咋!!~`之後小息.勁溫L.S1`之後就考啦!!~`我考之前係到祈禱.我一睇份卷.O哂嘴.因為我有一部分係冇溫到.死啦!!~`好彩我都估啱左!!~`好開心呀!!~`11點4放學.之後番屋企睇BOSTON對湖人.一番到去.睇到湖人輸緊40分.仲有1分鐘左右就完場.已經知道係BOSTON嬴嫁啦!!~`湖人都已經冇心機打啦!!~`BOSTON嬴左.佢地超開心呀!!~`KG仲開心到喊左出黎!!~`之後就我左飲茶.係茶d樓.比我見到成班阿SIR同MISS.好彩佢地見唔到我姐!!~`之後就番補習啦!!~`今日補習唔係做左好多野呀!!~`做左兩份中文卷!!~`聽日有得番教會呀!!~`好開心呀!!~`希望聽日會考得好d啦!!~`紙皮~`你都要呀!!~`>.<~`
我小心翼翼 等待著你
等你的心 散發出甜言蜜語
BABY 迷戀上你的香味 愛飄逸在你髮間 香甜
預告明天有多美
BABY 明天幸福的香味 迫不及待在懷裡 蔓延
提醒我們永遠在眼前
|