今日係星期五!!~`今日考數學呀!!~`同紙皮一樣呀!!~~`今日數卷一好易呀!!~`之後一個小息之後.之後MC啦!!~`我一開如以為MC好易.點知好難呀!!~`有好多題都唔識呀!!~~`算吧!!~`之後無啦啦我個體育阿SIR話考射波喎~`射四球.我穿左兩球咋!!~`40分總分.我揾30分!!~`算OK啦!!~`之後就番左屋企.然後就同我D屋企人飲茶!!~~`之後番左屋企等左一陣.就去左荷里闊啦!!~`要同阿哥買褲!!~`之後我個BEST FD黎左!!~`我地之後一齊打波.今日又對D唔識既勁人呀!!~~`但係我地都嬴左佢地呀!!~`超開心呀!!~`7點番到屋企!!~`之後立刻沖完涼就ON MSN同紙皮傾計啦!!~`好開心呀!!~~`聽日就番教會啦!!~`紙皮.你星期一要加油考試呀!!~`>.<~~`
沒志氣我未配你 眼看他將帶走你
我亦淪落到 遊戲 都玩不起
你要分手 我要激鬥
獻給你最美滿的以後
可惜我 資質不夠 還未拼命已失手
你要分手 我會補救
至少你會讚嘆我肯出醜
也許我 終有日會住進萬呎天堂
再來 跟他激鬥
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|