今日係星期三.Day1.琴日夜晚.我阿媽整唔見左我一條手帶!!~`好唔開心呀!!~`依家好少地方先有得買.我平時打波都會帶著!!~`依家竟然唔見左呀!!~`唉~`今日番學既時候.冇啦啦又落大雨呀!!~`好彩我有帶傘姐!!~`但係d風好大.將d雨本整埋黎搞到我濕哂!!~`.今日電腦堂.我同我阿哥.同一個fd做番係電腦入面做既問卷.因為上堂我地一齊做既時候.我地三個做唔到!!~`所以今日先做番!!~`做做下偷偷地上下blog!!~`今日小息既時候又同玩扭計骰第一果個p.差d就嬴到佢嫁啦!!~`但係我知道自己扭快左.我都好開心呀!!~`放左學之後.就同屋企人飲茶.之後3點就番補習社.今日係巾習社好多野做呀!!~`首先做勁課.然後背I.S.再背L.S1.然後又要默英文!!~`因為聽日要考英文默書呀!!~`令到我6點先走得!!~`好辛苦呀!!~`番東頭村既時候.見到果天仲係好藍.果太陽好大.好似3.4點果陣既天氣!!~`聽日要考英文默書啦!!~`加油!!~`>.<~`
妳給的愛帶著溫度 有誰擁抱是最清楚
心跳傳來的幸福 像一個敲動的暖爐
手放進口袋的溫度 融化了中古的露珠
冰天雪地的國度 能抱著你就很滿足
|