今日係星期四.Day2.今日我番學既時候又落雨呀!!~`不過落落下又冇落到啦!!~`今朝未上堂之前.我又向扭計骰第一果個p.結果我嬴左佢呀!!~`超開心呀!!~`佢都話我勁!!~`係第一個小息我地又p過.一時我嬴佢.一時佢嬴我!!~`我要繼續練習.要再快d!!~`加油!!~`今日係倫宗堂又要測驗啦!!~`好彩我有溫過姐!!~`今日英文堂考英文默書!!~`我全部都識呀!!~`但係有d本身係大楷我寫左細楷呀!!~`錯得好唔抵呀!!!~`唔緊要啦!!~`我要係考試入面攞番好既成績呀!!~`紙皮.我地一齊加油考試!!~`之後番左教會一路食飯.一路分享詩歌!!~3點就番補習啦!!~`今日改左四份卷.超難改呀!!~`之後又要背L.S1.6點幾先走呀!!~`番埋聽日就放假啦!!~`好開心呀!!~`>.<~`
不顧一切的勇氣 不會說謊的眼睛
愛妳不需要經過妳同意
放掉手中的回憶 像空中飛人別猶豫
我一定會抓住妳
想念從每一天張開眼睛就開始
每個心跳都在提醒
Talk to me 說我有這個榮幸
翻天覆地 找幸福給妳
擁有喜歡的事讓人變堅強
|