今日係星期一.Day1.今日係夏令時間既第一日!!~今朝6點10起身.7點8番到學校!!~今日教我地既英文老師番左黎啦!!~佢因為去左進修.所以依家先番黎!!~但係代佢果個老師教得好好.我想佢繼續教.但係唔得!!~今日最後果兩堂又係I.S堂.又係我最唔想上既一堂!!~今日做一D實驗.有一個同學打破左隻燒杯.要比番錢學校!!~今日又要遲放學啦!!~個I.S阿SIR又遲放我地.1點30先放我地.之後同屋企人去飲茶.隔離有一個BB女佢係咁望住我.我望佢就係到笑.好得意呀!!~之後番左去補習.今日補習好多野做呀!!~又要做功課.又要默書.又要背書!!~6點先番到去屋企.之後食完野.沖完涼.就開MSN同紙皮傾計啦!!~好開心呀!!~>.<~聽日又要番學啦!!~大家要加油啦!!~
說過要與你赤道看海
更說永遠愛你未變改
等著你 目光未會離開
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|