今日係星期三.琴晚同紙皮玩勁舞.真係好開心呀!!~`今日唔洗番學呀!!~`今朝10點起左身.睇"愛鬥大".都既好睇呀!!~~`之後就玩左一陣勁舞!!~`練下習!!~之後我地就去左飲茶!!~`我爸爸去左我地去遞表既第二間中學腸下有冇我地個名.得十幾個可以去考試.我同我阿哥係其中兩個呀!!~`我聽到好開心呀!!~`因為我好想入尼間學校嫁!!~`我一定會好好考尼個試!!~加油!!~`之後番左屋企睇錄左既NBA精華!!~~之後又睇網球王子!!~`真係好好睇呀!!~`之後玩左一陣PSP籃球.等到6點就係ANIMAS到等柯南啦!!~`好好睇呀!!~`聽日要番學呀!!~`攞成績表呀!!~`唔知我D成績點呢?>.<~~`
多少往事甜在心頭 夜雨觸花這景致令我憂愁
望見她的身影已無法佔有 我未有想過絕望看她走
分手兩字情絕不留 為愛傷心的聲線變了懷舊
愛得轟動了 什麼都燃燒
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|