今日係星期六.今朝8點4起身!!~``之後就番小學教波啦!!~`今日係教女仔先.但係得好少女仔黎!!~`可能尼班係要再練習啦!!~~`我地教教下無啦啦落雨呀!!~`之後又停左啦!!~`教果班女仔真係比佢地激死呀!!~`算吧!!~`之後教男仔啦!!~`教到12點就番屋企啦!!~`沖涼!!~~`之後就去食飯啦!!~~`番教會.首先小組先!!~`親近主先.之後3點就聚會啦!!~~`今日講番d主快番黎既野!!~`之後生日會.之後去左打波!!~~`行去其間.我地去左想考入果間學校睇.我地入唔到呀!!~`但係我冇唔開心.因為我知道係主既安排!!~`今日打波打得既好呀!!~~`好準呀!!~~`打到7點3就番屋企啦!!~`番到屋企7點半!!~`沖涼.開msn.見到紙皮上線呀!!~`同佢地講左一d野!!~`我仲係到諗緊!!~~`主呀!!~`究竟發生咩事呀!!~~~`>.<~~~``
我的呵護還是你的 堅持抱緊你的軟弱
讓你像個孩子嬌縱 鬧情緒發脾氣然后淚流
我的溫暖還是你的 回來像你沒有走過
別怕伸手我不緊握 深愛是傷裂了還能 溫柔
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|