今日係星期一.琴晚睇電視睇到1點11先訓.今朝12點先起身!!~``之後就同屋企人飲茶.好悶呀!!~~``又飲茶!!~`之後番左屋企.首先親近主先!!~`之後做暑假作業啦!!~``今日係第一日做呀!!~`做到5點到.做左3個鐘呀!!~~`之後休息左一陣.等到6點.一路野.一路睇柯南!!~~`之後就ON MSN啦!!~~`同紙皮傾計!!~``佢同我講左D好好笑既野呀!!~~~`我笑左出黎呀!!~~~`好開心呀!!~`同紙皮傾計真係好好呀!!~~`之後食飯.食完飯之後休息左一陣.之後同紙皮玩勁舞呀!!~~`好開心呀!!~`有得同紙皮玩勁舞!!~`今日係暑假既第一日.係教會我定左D目標.我希望我會做到啦!!~`我信我依靠主一定做到既!!~~加油呀!!~`紙皮~希望你聽日可以去到游水啦!!~~`>.<~`
我的呵護還是你的 堅持抱緊你的軟弱
讓你像個孩子嬌縱 鬧情緒發脾氣然后淚流
我的溫暖還是你的 回來像你沒有走過
別怕伸手我不緊握 深愛是傷裂了還能 溫柔
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|