今日係星期四.今朝8點4起身呀!!~`今日係紙皮番大陸既第一日呀!!~`之後番左學校參加領袖活動!!~`都既好玩呀!!~`我地要分成四組.玩好多個活動.但係每一個活動都要合作先成功!!~`玩左兩個就食飯啦!!~`學校都安排左飯比我地食呀!!~`但係又係d超難食既飯囉!!~`之後我地打左一陣籃球先.然後又開始啦!!~`下午d活動仲好玩呀!!~`但係仲要講求合作性!!~`3點半就放學啦!!~``之後我地仲係學校打波!!~`打到4點半到就走啦!!~`之後去左卜場!!~`5點到就番到屋企啦!!~`番到屋企沖涼.之後等左一陣.就腸網球王子啦!!~`睇到7點半就用電腦啦!!~`今日冇得同紙皮傾計呀!!~`>.<~~``
沒開口的話 怎樣才能懂
我好想把畫面 倒帶回頭
你留在我心中 熟悉的表情
每個溫暖純白的記憶 穿越了距離
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|