今日係星期六.今朝8點起身.之後番何小教波啦!!~`今日都教得既辛苦呀!!~`又熱又曬!!~`D學生又唔聽話!!~`算吧!!~`教到12點到就番屋企沖涼!!~`1點就去左買飯盒.番教會食!!~`食得都既飽呀!!~`之後就同一個哥哥傾領詩D野啦!!~`我今日領詩呀!!~`好緊張呀!!~`傾完就去左親近主啦!!~`聚會開始啦!!~`首先我同果個哥哥帶遊戲!!~`玩完就領唱詩歌啦!!~`都既順利呀!!~`感謝主呀!!~`之後就睇聖經啦!!~`今日講番主由出生到復活既經過!!~`聽到我都有D感動呀!!~~`之後就去左打波啦!!~`我地打5打5呀!!~`今日都既準呀!!~`射左好多球呀!!~`打到7點就番黎啦!!~`沖涼!!~`今日紙皮去左大陸3日啦!!~`佢幾時會番黎呢?>.<~~~`
閉上眼睛 忍住淚 別哭泣
末日前夕 請留在 我懷裡
看 太陽暗去 月光失明
我只想牽妳的指尖 繞地球最後一圈
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|