今日係星期二.琴日我爸爸將以前影既video比人整成碟.佢攞左d碟番黎.我同阿哥睇番以前既我地.好q呀!!~`琴晚12點8先訓.今朝8點起身.以為唔洗番去教波啦!!~`點知都要.好攰呀!!~`我唔想番呀!!~`但係都番左.番到小學.教教下波既時候.我地你籃球場見到隻小強呀!!~`之後有一個女仔用個籃球打隻小強.佢就死左啦!!~`我地教教下波果陣落雨呀!!~`但係好微.落左少少就冇落.教完之後.我地又去左打波呀!!~`打打下就落大雨啦!!~~`我地就番屋企啦!!~`沖涼.之後做圖書呀!!~`玩wii.之後就出左去飲茶啦!!~`飲完之後就去左圖書館還左琴日借果d書.之後再借!!~`今日做英文圖書呀!!~`番到黎.阿哥做先.我就你到玩wii呀!!~~`佢做完.到我做.到佢玩wii啦!!~`我做完哂所有功課啦!!~`好開心呀!!~`之後我地一齊玩wii.食野.睇柯南呀!!~`一陣又可以同紙皮傾計呀!!~``好開心呀!!~今晚又有波睇呀!!~``>.<~~`

紅著眼妳輕輕碰我的手
對不起 妳喃喃地說
我的難過不只妳又傷了我
還有妳變得這樣擅長認錯
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|