今日係星期一.琴晚睇開心主流派.好好笑呀!!~`由曾志偉同林敏聰做嫁!!~`1點8先訓.今朝11點半先起身!!~`之後用左一陣電腦.就去左飲茶啦!!~`又飲茶呀!!~``好悶呀!!~`日日都飲!!~`之後去左圖書館借圖書.因為我地要做圖書呀!!~`做完暑假作業.仲要做圖書.仲要係網上做.真係好煩呀!!~~`番到屋企.做左美術功課先.然後阿哥做圖書先.我就係到玩wii.但係玩左一陣就冇玩啦!!~`好攰呀!!~`之後休息左一陣.就到我做啦!!~`做左一陣.就睇多啦A夢.好好睇呀!!~`之後沖涼.睇柯南.之後到我繼續做圖書啦!!~`一陣同紙皮傾計啦!!~`我地已經兩日冇傾啦!!~`>.<~~`

就約好2月30號見
來看我被你重傷之後是如何復原
讓我們2月30號見
就如你所願如果真的有那麼一天
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|